Forum www.projektprymus.fora.pl Strona G│ˇwna www.projektprymus.fora.pl
Projekt Prymus
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

spoko dzieki za wypowiedzi, hehe, myslalam ze bedzie ich ciu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.projektprymus.fora.pl Strona G│ˇwna -> Forum testowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 621
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 19:45, 24 Mar 2014    Temat postu: spoko dzieki za wypowiedzi, hehe, myslalam ze bedzie ich ciu

mam nadzieję że to tylko takie sobie gadanie, bo ja mam zamiar brać udział w losowaniu,chciałabym wyjechać do USA i mieszkać tam, ale tylko legalnie,chociaż tak trochę poczytałam i wcale nie jest tam tak kolorowo,też nie wszystkich stać zeby kupic sobie jakies mieszkanie i na kredyt tez nie wszystkich stac i niektórzy mieszkaja w podobnych warunkach jak my [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam bylam mega zadowolna, chcialam sie umowic po raz kolejny, a tu niespodzianka...
pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jaki macie plan minimum?

Ka┼╝dy sw├│j ruch koncentruj─Ö na brzuchu i p├│ki co, jest w porz─ůdku. [link widoczny dla zalogowanych] czy kto┼Ť z was tam mia┼é ?

poza tym sama czu┼éam si─Ö tak jakbym by┼éa na─çpana chcia┼éam wstac do toalety a tymczasem rzuca┼éo mna na boki.Przesta┼éam to bra─ç. a po tych 2 tygodniach w Hiszpani wr├│ce z wag─ů 52 mam nadzieje aaa i mam 160 ;d nadwagi nie mam ale chce schudnac juz i tak schud┼éam bo wazy┼éam UWAGA 69 KG !!!! PS:gdyby nie paj─ůki to byscie teraz na┼╝ekali na komary jakie one wielkie. zdrowa babeczka Masz racj─Ö, na znajomo┼Ťci wirtualne nale┼╝y uwa┼╝a─ç, a w realu, c├│┼╝ te┼╝ trzeba by─ç ostro┼╝nym, m─Öskie ┼Ťwinie zdarzaj─ů si─Ö wsz─Ödzie, ale te┼╝ wsz─Ödzie s─ů wspaniali faceci, zazdroszcz─Ö, bo mia┼éa┼Ť wi─Öcej farta ni┼╝ ja, ale te┼╝ ┼╝ycz─Ö - po prostu szcz─Ö┼Ťcia. [link widoczny dla zalogowanych]
Pani tylko aerobowe. Niestety by┼é to m├│j drugi lekarz, wcze┼Ťniej chodzi┼éam do konowa┼éa kt├│ry nie zauwa┼╝y┼é ┼╝e z ci─ů┼╝─ů jest co┼Ť nie tak. A┼╝ po┼éo┼╝na (ta z flegm─ů) wlaz┼éa i m├│wi : Natomiast je┼Ťli chodzi o pomoc adwokata (czyli pe┼énomocnik, mecenas, kt├│ry Ci pomaga) to przy bez orzekania ka┼╝dy ponosi koszty swojego. Naprawd─Ö dziewczyny.Nie zamieni┼éabym je na rzadne inne.To dar =) Cieszcie si─Ö nimi i doceniajcie je bo napewno wiele os├│b wam zazdro┼Ťci.Cho─ç pewnie wam tego nie m├│wi─ů...Pozdrawiam =* Skoro teraz twierdzisz, ze jednak blizej Ci niedowagi, a nadal chcesz uzyskac 55kg to jeszcze bardziej swiadczy o twoich zaburzeniach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kukulska moim zdaniem jest za chuda, nie twierdzę, że ma anoreksję, ale mogłaby przytyć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.projektprymus.fora.pl Strona G│ˇwna -> Forum testowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin